Podążając za sukcesem „Tap Tap Metallica,” Warner Music Group przedstawia listę artystów kolejnej wersji gry dla iPhone’a wyprodukowanej przez startup z Palo Alto.
Piosenki takich artystów jak B.O.B., Neil Young oraz Paramore wzbogacą grę, której ceny, w zależności od pakietu, będą się wahać od 99 centów do 1.99 dolarów. Główna wersja gry, „Tap Tap Revenge 3,” jest dostępna za darmo.
Jeszcze utwory czterech artystów mają zostać dołączone do katalogu muzycznego w wersji premium, która będzie dostępna za 4.99 dolarów przez następny rok.
Dla producenta gry, firmy Tapulous, z siedzibą w Palo Alto, transakcja z Warner zwiększa liczbę umów zawartych z głównymi firmami nagraniowymi. Firma zawarła umowę z Universal Music Group, Sony Music Entertainment i EMI Group w przeciągu półtorej roku.
„To jest swego rodzaju premia,” powiedział Tim O’Brien, wiceprezes ds. rozwoju Tapulous.
Warner promuje swoich artystów jak również otrzymuje część przychodów ze sprzedaży gry.
„Tap Tap Metallica” sprzedał się w 150,000 egzemplarzach od października 2009 r., gdy został wypuszczony na rynek i pozostaje jedną z dziesięciu topowych gier internetowego sklepu muzycznego iTunes store.
Mark Pinkus, starszy wiceprezes Rhino Entertainment, firmy należącej do Warner i posiadających prawa do jego katalogów muzycznych na całym świecie, powiedział, że aktywny słuchacz sprawia, że artysta staje się bardziej popularny i przez to może zwiększyć sprzedaż piosenek.
„Nie możesz po prostu siedzieć i słuchać piosenek, musisz grać. W przeciwnym wypadku przegrasz i gra się skończy” powiedział. „To gra wymagająca praktycznego doświadczenia. Jednocześnie popularyzuje muzykę i artystów zwiększając jednocześnie naszą sprzedaż.”
Zaloguj się Logowanie