Avaya – udany rok mimo kryzysu ekonomicznego

Mijający rok dla polskiego biura Avaya upłynął pod znakiem wzrostu popularnosci rozwiązań z zakresu Unified Communications oraz poszerzenia portfolio o nowych klientów.
Avaya, jeden z największych światowych dostawców oprogramowania i systemów do komunikacji biznesowej oraz usług w tej dziedzinie, rok 2008 w Polsce z pewnością zaliczy do udanych. – Szczególnie cieszy fakt, że nasi klienci coraz

chętniej stawiają na zunifikowaną komunikację – mówi Wojciech Głownia, dyrektor zarządzający Avaya Poland.

– Kryzys ekonomiczny nie wpłynął tak znacząco na naszą branżę. Rozwiązania proponowane przez Avaya przyczyniają się bowiem do zwiększenia produktywności pracowników i uzyskania wyższej jakości obsługi klientów. Te wartości zawsze
są cenne – dodaje Głownia.

Słowa Głowni potwierdzają klienci Avaya. Dla Grupy Aster, jednego z największych operatorów kablowych w Polsce, opracowano rozproszony system komunikacyjny na bazie Avaya Communication Manager 4.0. System wykorzystywany jest do obsługi biur i call center. – Zastosowane rozwiązanie jest dla nas ważne, bowiem pozwala na szybszą i bardziej efektywną obsługę klientów – podkreśla Wiesław Oleksiak, dyrektor ds. techniki Grupy Aster. Cały system jest monitorowany i serwisowany przez inżynierów firmy Sprint, business partnera Avaya, który wdrożył rozwiązanie.

Rok 2008 przyniósł również zaawansowaną współpracę z bankiem ABN Amro, który jest obsługiwany przez Avaya na całym świecie od trzech lat. Rozbudowano działającą już wcześniej centralę telefoniczną i wdrożono system nagrywania rozmów NICE. Obydwa systemy są odpowiednio zabezpieczone poprzez uruchomienie ich jednocześnie w centrum zapasowym. – Dzięki poszerzeniu systemu nasi klienci i pracownicy mają zapewniony stały, niezawodny dostęp do usług głosowych – zaznacza Wojciech Sznajder, Chief Technology Officer w ABN Amro.

Zdaniem Wojciecha Głowni, przyszły rok powinien przynieść dalszy wzrost sektora Unified Communications, a także zwiększone zainteresowanie rozwiązaniami z zakresu pracy mobilnej. – Firmy zdają sobie sprawę, że takie innowacje mogą wpłynąć nie tylko na efektywność ich pracowników, ale i na niegenerowanie niepotrzebnych kosztów – podsumowuje szef polskiego oddziału Avaya. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj