W sieci pojawił się już teaser zapowiadający start pierwszej polskiej marki, w całości stworzonej z myślą o zjawisku ostrego koła w Polsce. Asphalt Bikes zaczyna działać w maju, na kiedy zaplanowano otwarcie w Warszawie największego rowerowego concept store’u w Polsce.
Wtedy też rusza sprzedaż on-line, a z nią internetowych konfigurator – wirtualny składak wymarzonego modelu, dla tych, którym nie po drodze do stolicy. Asortyment będzie szeroki – ci, co lubią samodzielnie kombinować i indywidualnie dobierać wyposażenie, kolor roweru i części nie będą rozczarowani. Stylowe gotowce też będą miały swoje miejsce w sklepie. W concept store rowerzyści znajdą prawdziwych pasjonatów, którzy nie tylko będą służyć technicznymi wskazówkami, poradzą także, gdzie jeździć, jak i dlaczego.
„Everyone is diffrent”– rowery też
W Polsce z roku na rok przybywa fanów ostrego koła. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat liczba jego użytkowników wzrosła dwukrotnie. Najmocniej moda na fixed gear rozwija się dziś w dużych miastach – Warszawie, Trójmieście, Katowicach i Poznaniu. To w tych punktach powstają culture cluby dla ostrokołowców, sklepy z częściami i ubraniami marek związanych z tą kulturą. Teraz na rynek wkracza nowa marka. Jak zapewnia przedstawiciel brandu – Marcel Opiłka, Asphlat Bikes będzie oferować wszystko, co związane ze stylem życia ostrokołowca.
– W Asphalt Bikes nie znajdziemy dwóch identycznych rowerów. Nasza podstawowa zasada to – każdy rower jest inny. Zgodnie z filozofią ostrego koła, każdy będzie mógł sam sobie stworzyć własny rower, być jego designerem. Chcemy komponować indywidualne rowery, dla każdego. Będzie je można zamówić w sieci lub stacjonarnie. W ofercie znajdą się zarówno rowery z napędem Fixed Gears, jak również Single Speed (bez przerzutek) – mówi Marcel Opiłka z Asphalt Bikes. – Z Asphalt Bikes będzie można stworzyć zarówno tradycyjne ostre koła, które wymagają nieustannego pedałowania podczas jazdy, nie mają hamulców i przerzutek jak również rowery mniej ekstremalne z hamulcami. Jednoślady będą dostępne w 3 kategoriach – design – dla osób, które poszukują rowerów funky, kolorowych, z ciekawym designem, classic – dla lubiących prostotę i oldschool oraz trick, dla jeżdżących wyczynowo – mówi Opiłka.
Będzie się w co ubrać
Na tym jednak Asphalt nie poprzestanie. Firma planuje wprowadzenie na polski rynek marek odzieżowych, które w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii są najpopularniejsze wśród ostrokołowców. – Docelowo stworzymy własną markę Asphalt Bikes. Póki co koncentrujemy się na zagranicznych brandach, a w szczególności ich limitowanych edycjach – komentuje Opiłka.
Jak podkreśla przedstawiciel Asphalt Bikes, w Polsce nastąpił już moment, kiedy warto stworzyć własną markę związaną z ostrym kołem. Po Londynie, Nowym Jorku i Tokyo, ostre koło podbija największe Polskie miasta. W Katowicach i Krakowie powstały silne grupy, istnieje też gigantyczna scena warszawska. To dziś już nie chwilowa moda na dziwny rower, lecz dynamicznie rozwijające się zjawisko, popularne wśród artystów, grafików, pracowników firm reklamowych i PR czy freelancerów. Chcą oni by w codziennym życiu towarzyszyło im ostre koło i wszystko, co z jego filozofią związane.
O tym jak będzie wyglądała pierwsza polska firma dla ostrokołowców przekonamy się już w połowie maja. Póki co w sieci ruszyła kampania teaserowa zapowiadająca debiut Asphalt Bikes. Na stronie www.asphaltbikes.com jest już pierwszy film promocyjny, ale niewiele zdradza. Chcemy trzymać ludzi w napięciu. Rąbki tajemnicy stopniowo ujawniamy na naszym fan page na Facebooku. Pojawiamy się także na blogach tematycznych, które bystrym okiem dostrzegły nową markę – mówi Opiłka.
Zaloguj się Logowanie