Grupa Aastra, globalny producent rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw, rozszerza swoją międzynarodową działalność. W grudniu firma otwiera nowe biuro w Wiedniu, które ma odpowiadać za dobrze rokujące rynki europejskie, między innymi za Polskę. Dodatkowo polscy partnerzy i klienci mogą już uzyskać wsparcie od bezpośredniego przedstawiciela firmy Aastra w Polsce.
Grupa Aastra, globalny producent rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw, rozszerza swoją międzynarodową działalność. W grudniu firma otwiera nowe biuro w Wiedniu, które ma odpowiadać za dobrze rokujące rynki europejskie, między innymi za Polskę. Dodatkowo polscy partnerzy i klienci mogą już uzyskać wsparcie od bezpośredniego przedstawiciela firmy Aastra w Polsce.
Aastra konsekwentnie stawia na rozwój technologii komunikacyjnych dla przedsiębiorstw. Technologie te stanowią podstawę jej działalności. – Dzięki udanemu przejęciu Ericsson Enterprise Communications Business firma poszerzyła swoją ofertę o serwery komunikacyjne IP, aplikacje do unifikacji systemów telekomunikacyjnych (Unified Communication) oraz produkty mobilne, wpisujące się w koncepcję One Phone – mówi Tomasz Lodziński, Dyrektor Sprzedaży Aastra Technologies. – Poza rozbudowaniem oferty zwiększyliśmy także zasięg terytorialny kanałów sprzedaży o nowe, rozwijające się rynki, zwłaszcza w Europie Wschodniej, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, w regionie Azji Pacyficznej (w tym Australii i Nowej Zelandii) oraz w Ameryce Południowej.
Aastra od lat skutecznie realizuje politykę rozwoju poprzez przejęcia. Obecnie zakończyła się faza konsolidacji po ostatniej akwizycji działu Ericssona – Enterprise Communications Business. W oparciu o dawne portfolio produktów Ericssona Aastra opracowuje elastyczne, mobilne rozwiązania komunikacyjne dla przedsiębiorstw każdej wielkości i z każdej branży – niezależnie od tego, czy są przeznaczone dla trzech, czy 150.000 użytkowników, pracujących w budynkach biurowych, dla administracji, w przemyśle czy strefach najwyższego bezpieczeństwa, w bankach lub szpitalach.
Aastra wykorzystuje otwarte platformy systemowe i ustandaryzowane rozwiązania, które działają niezależne od platformy sprzętowej. Gwarantuje dzięki temu swoim klientom i partnerom handlowym wyjątkową elastyczność i swobodę przy indywidualnym tworzeniu systemu komunikacyjnego. Umożliwia to budowanie przyszłościowych systemów komunikacyjnych. Systemy komunikacji tworzone przy pomocy rozwiązań Aastry integrują się z procesami klientów, ulepszają je, a w przyszłości również będą rozwijać się wraz z przedsiębiorstwem.
Aastra Technologies Limited (zwanej w skrócie Aastra), jest globalnym dostawcą rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Jest obecna na całym świecie – zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach. Firma w całości i wyłącznie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Posiada jedną z najbardziej kompleksowych ofert na rynku rozwiązań zunifikowanej komunikacji, szytych na miarę potrzeb klientów. Wśród oferowanych przez Aastrę produktów znajdują się bogate w funkcje centrale telefoniczne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich skalowalne wersje dla bardzo dużych przedsiębiorstw, rozwiązania zintegrowania systemów mobilnych, call center oraz szeroki wybór terminali. Dzięki wykorzystywaniu otwartych standardów Aastra pozwala przedsiębiorstwom na wydajniejszą komunikację i współpracę. (red)
Zaloguj się Logowanie