2BE.PL kończy kryzys i rozdaje wirtualne kawalerki

Grupa Adweb przygotowała dla 2BE.PL – swojej marki zajmującej się rejestracją domen internetowych oraz świadczeniem usług hostingowych – kampanię pod hasłem „Kończymy kryzys – Twoje M1 za darmo!”. - Nasza kampania ma na celu popularyzowanie usług hostingowych. Skierowana jest ona głównie do osób, które dopiero zaczynają odkrywać możliwości tkwiące w posiadaniu własnej strony internetowej.

Wiele z nich, stawiając pierwsze kroki w sieci, decyduje się na darmowe rozwiązania hostingowe. W takim przypadku użytkownik, niejako „w pakiecie”, otrzymuje pokaźną liczbę reklam, które wyświetlają się na jego stronie. Konto „Twoje M1” pozbawione jest takiego obciążenia, przy jednoczesnym zapewnieniu wystarczających parametrów, umożliwiających uruchomienie sprawnego serwisu www – wyjaśnia Katarzyna Gruszecka z 2BE.PL (http://2be.pl).
 
Pod adresem www.TwojeM1.pl uruchomiona została strona, która – opierając się na analogii do mieszkania – wyjaśnia podstawowe pojęcia związane z kontem hostingowym. Funkcję powierzchni przeznaczonej na stronę oraz pocztę pełni tutaj mały salonik, autoresponder to telefon z automatyczną sekretarką, dzwonek do drzwi to powiadomienia Gadu-Gadu oraz SMS, a pełna różnych ubrań szafa, to po prostu aliasy, które użytkownik konta może tworzyć w nieograniczonej ilości. – Wykorzystanie porównania do prawdziwej kawalerki pozwala w prosty i przejrzysty sposób pokazać, że do korzystania z serwera www nie potrzebna jest żadna specjalistyczna wiedza. Wystarczy poznać podstawowe założenia jego działania – mówi przedstawicielka 2BE.PL. Jak dodaje Katarzyna Gruszecka, nieszablonowe ujęcie kampanii ma pomóc w trafieniu do osób niezorientowanych temacie hostingu, które dotychczas – np. z powodu niedostatecznej informacji oraz wsparcia ze strony providerów – stroniły od wykorzystania możliwości tkwiących w posiadaniu własnego serwera www.
 

Kampania „Wirtualna kawalerka – Twoje M1” potrwa do 30 kwietnia br. i swoim zasięgiem obejmie m.in. serwisy związane z edukacją, rynkiem pracy, IT, MŚP. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj