Ukazał się jubileuszowy „Informator dla Maturzystów 2011”. Flagowa publikacja wydawnictwa Perspektywy Press przeszła w swej 20. edycji gruntowny facelift, włącznie ze zwiększeniem formatu i rozbudową części poradniczej. Unowocześniony Informator przyciągnął rekordową liczbę reklamodawców – 151 uczelni.
Promując swoją ofertę w tej publikacji, pokazują zarazem, że uznają ją za główne ogólnopolskie źródło informacji dla młodzieży wybierającej się na studia.
W swojej ofercie promocyjnej Perspektywy wykorzystują efekt synergii łącząc targi edukacyjne z prezentacjami w informatorach edukacyjnych oraz działaniami w Internecie. – W tym roku zdecydowaliśmy się na nowatorskie rozwiązanie, zwiększając nakład informatora do 60.000 egzemplarzy i zapewniając bezpłatną dystrybucję znaczącej części nakładu podczas wrześniowego Salonu Maturzystów, który odbędzie się w 18 miastach Polski – wyjaśnia przyczyny tegorocznego sukcesu reklamowego prezes Wiesława Siwińska.
Salon Maturzystów (www.salonmaturzystow.pl) odwiedza corocznie ponad 200 000 licealistów i uczniów techników. – Około 35 tys. egzemplarzy rozdamy maturzystom, którzy w Internecie i na stoisku wypełnią ankietę dotyczącą planowanego kierunku studiów. Kolejne 5 tys. egz. trafi do rąk nauczycieli i wychowawców klas maturalnych – wyjaśnia prezes Siwińska. Dalsze 20 tys. egz. trafiło już do dystrybucji w sieciach Empik, Relay, InMedio, salonów prasowych Ruchu i księgarń edukacyjnych. Sprawi to, że informator trafi do każdego co szóstego maturzysty w Polsce, a zakładając, że z każdego egzemplarza korzystają trzy osoby, uzyskuje się dotarcie do połowy wszystkich przyszłorocznych maturzystów!
Istotną nowością jubileuszowej edycji informatora, a zarazem istotną pomocą w wyborze uczelni, jest publikacja najnowszego Rankingu Szkół Wyższych „Rzeczpospolitej” i „Perspektyw” upodobniająca tę publikację do znanego amerykańskiego informatora wydawanego przez „US News & World Report”.
- Jako jedyny wydawca informatorów edukacyjnych w Polsce zostaliśmy przyjęci do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy i poddajemy się niezależnemu audytowi nakładu, co zapewnia zarówno kontrolę dystrybucji egzemplarzy bezpłatnych, jak i dostarczy wiedzy o sprzedaży. Żaden inny wydawca informatorów w Polsce nie zapewnia tak masowego dotarcia przy jednoczesnej weryfikowalności nakładu i kanałów dystrybucji – podkreśla prezes Siwińska. Sprzedaż informatora wspiera kampania promocyjna obejmująca telewizję (plansze sponsorskie w Polsacie, TVN, TVN24 oraz TVN Style), promocję POS (plakaty reklamowe i inne nośniki) oraz działania e-marketingowe.
Ukazując się na tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego informator Perspektyw pomoże uczniom w wyborze przedmiotów, jakie będą zdawać na maturze 2011 (decyzję taką uczniowie klas maturalnych muszą zgłosić w swoich szkołach już we wrześniu br.). Nowości rekrutacyjne uczelni, wprowadzane w trakcie roku akademickiego, będzie można znaleźć w internetowej wersji informatora (www.perspektywy.pl).
Zaloguj się Logowanie