Kupowanie w sieci stało się powszechnie stosowaną metodą zaopatrywania się dosłownie we wszystko: ubrania, książki, elektronikę, a także nawet produkty spożywcze. Sprawdźmy, co właściwie Polacy...
E-commerce rośnie w Polsce szybciej niż cały sektor handlu i będzie jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi krajowej gospodarki. Platforma Wirtualny Sprzedawca podpowiada jak skutecznie...
Jak wynika z najnowszego badania TNS Polska dla ZBP i KIR S.A., zakupy w Internecie robi już niemal co drugi Polak (43 proc). Najbardziej aktywni są...
Polak dobrze wykształcony, przed 30. rokiem życia, mieszkaniec dużego miasta, pracujący i pozostający w związku – to profil przeciętnego konsumenta internetowego. Wirtualne półki w większości...
Europejczycy zbyt rzadko korzystają z możliwości, jakie daje im europejskie postępowanie w sprawie drobnych roszczeń – wynika ze sprawozdania Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Tymczasem jest...
Co trzeci Polak zamierza w tym roku dokonać świątecznych zakupów w sieci, wynika z badań firmy Deloitte. To ponad 50% więcej niż przed rokiem. Oznacza...
Za dostawę produktów zamówionych 1 grudnia w kilkuset sklepach internetowych nie zapłacimy ani złotówki. Dzień Darmowej Dostawy (DDD) jest nową inicjatywą, mającą na celu zachęcenie...