Wszystkie posty "reklama"

  • Jak reklama oddziałuje na człowieka?

    Reklama jest skuteczna. Wystarczy przyjrzeć się spotom reklamowym na przypadkowo wybranym kanale telewizyjnym, by przekonać się, że podobnego zdania są producenci dóbr wszelakich, którzy inwestują...

  • Telewizja nadal będzie supermedium

    W 2011 roku telewizja umocni swoją pozycję jako najsilniejsze medium reklamowe. Nie spełni się zatem prognoza mówiąca o tym, że ofensywa portali społecznościowych spowoduje, iż...

  • 217 mln złotych na SEM

    Reklamę w wyszukiwarkach można dziś śmiało określić mianem koła zamachowego całej internetowej branży reklamowej w Polsce. W pierwszym półroczu 2010 na tę formę promocji rodzime...

  • Specjaliści ds. social media poszukiwani

    Ponad trzykrotnie wzrosła w ciągu ostatniego roku liczba ofert pracy związanych z mediami społecznościowymi.W polskim Internecie przybywa ofert pracy związanych ze światem mediów społecznościowych. W...

  • Zaostrzono przepisy dotyczące informowania o lekach na receptę

    Pacjenci muszą mieć lepszy dostęp do rzetelnych informacji o lekach przepisywanych na receptę – uznali  eurodeputowani. Przyjęte przez Parlament Europejski poprawki mają usprawnić dostęp do...

  • W sieci FreeM porozumiesz się za darmo ze znajomymi

    Nowa usługa telefonii komórkowej FreeM pozwoli bezpłatnie korzystać z popularnych serwisów społecznościowych, komunikatorów i portali w zamian za obejrzenie reklam.

  • Nowa wizerunkowa forma reklamy w Internecie

    ARBOnetwork wprowadza do oferty FloorAd. Jest to nowa wizerunkowa forma reklamy, która przylega do dolnej krawędzi przeglądarki internetowej. ARBOnetwork jest pierwszym podmiotem oferującym FloorAd na...

  • Internetowe reklamy pod nadzorem

    Od września br. oficjalnie obowiązuje dokument „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”. Dokument został stworzony przez grupę roboczą „Brand advertising online” działającą w...

  • Nieuczciwe praktyki reklamowe pod lupą

    Komisja Rynku Wewnętrznego Parlamentu Europejskiego zbadała temat nieuczciwych praktyk handlowych w reklamie w dniu 13 września.

  • Koniec z Armagedonem!

    Eksperyment pod nazwą „piwo Armagedon 2012” zakończył się sporym sukcesem. Autorom testu chodziło o ustalenie czy polski rynek jest w stanie przyjąć nikomu nie znane...