Reklama jest skuteczna. Wystarczy przyjrzeć się spotom reklamowym na przypadkowo wybranym kanale telewizyjnym, by przekonać się, że podobnego zdania są producenci dóbr wszelakich, którzy inwestują...
W 2011 roku telewizja umocni swoją pozycję jako najsilniejsze medium reklamowe. Nie spełni się zatem prognoza mówiąca o tym, że ofensywa portali społecznościowych spowoduje, iż...
Reklamę w wyszukiwarkach można dziś śmiało określić mianem koła zamachowego całej internetowej branży reklamowej w Polsce. W pierwszym półroczu 2010 na tę formę promocji rodzime...
Ponad trzykrotnie wzrosła w ciągu ostatniego roku liczba ofert pracy związanych z mediami społecznościowymi.W polskim Internecie przybywa ofert pracy związanych ze światem mediów społecznościowych. W...
Pacjenci muszą mieć lepszy dostęp do rzetelnych informacji o lekach przepisywanych na receptę – uznali eurodeputowani. Przyjęte przez Parlament Europejski poprawki mają usprawnić dostęp do...
Nowa usługa telefonii komórkowej FreeM pozwoli bezpłatnie korzystać z popularnych serwisów społecznościowych, komunikatorów i portali w zamian za obejrzenie reklam.
ARBOnetwork wprowadza do oferty FloorAd. Jest to nowa wizerunkowa forma reklamy, która przylega do dolnej krawędzi przeglądarki internetowej. ARBOnetwork jest pierwszym podmiotem oferującym FloorAd na...
Od września br. oficjalnie obowiązuje dokument „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”. Dokument został stworzony przez grupę roboczą „Brand advertising online” działającą w...
Komisja Rynku Wewnętrznego Parlamentu Europejskiego zbadała temat nieuczciwych praktyk handlowych w reklamie w dniu 13 września.
Eksperyment pod nazwą „piwo Armagedon 2012” zakończył się sporym sukcesem. Autorom testu chodziło o ustalenie czy polski rynek jest w stanie przyjąć nikomu nie znane...