Najlepsze polskie technologie w dziedzinie ochrony środowiska mają szansę na światową promocję. 21 z nich wybrano w drugim etapie tegorocznej edycji konkursu GreenEvo – tzw....
Planowane zmiany w sposobie naliczania podatku VAT mogą spowodować wzrost kosztów prowadzenia działań promocyjnych nawet o 20%. Plany Ministerstwa Finansów przewidują, że nowe regulacje mogą...
Convention Bureau of Poland POT podpisało pierwsze porozumienia o współpracy, które są kartą praw i obowiązków Convention Bureaux w Polsce i mają na celu usystematyzowanie...
Już od wielu lat POIT Paryż proponuje w swojej działalności i w ramach współpracy z regionami francuskimi, stowarzyszeniami, szkołami i innymi organizacjami kulturalnymi, wystawy fotograficzne....
Designerzy ze studia projektowego MOA (Masters of Art) zaprojektowali nowoczesną, dmuchaną “kapsułę”, która promuje miasto Poznań za granicą. W ciągu ostatnich miesięcy kapsuła była obecna...
Ministerstwo Gospodarki rozpoczyna właśnie realizację projektu „Promocja polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych”, na który przeznaczono ze środków unijnych blisko 200 mln zł.
- Jesteśmy w momencie, w którym zagospodarowana została już prawie połowa wszystkich funduszy unijnych na lata 2007-2013. Mamy ponadto zakończonych 10 tysięcy projektów.
Polskie wyroby nie od dziś mogą pochwalić się wysoką jakością o czym wiedzą najlepiej ci, którzy od lat są ich konsumentami. Niestety obecnie obserwuje się...
Ministerstwo Gospodarki pracuje nad Strategią innowacyjności i efektywności gospodarki. Jej głównym celem jest zmiana polskiej gospodarki na wysoce konkurencyjną, opartą na wiedzy i współpracy, oferującą nowe miejsca...
Dzięki dofinansowaniu unijnemu w wysokości 5 mln euro już wkrótce rozpocznie się projekt promujący Polskę Wschodnią jako miejsce aktywnego wypoczynku. Swoim zasięgiem obejmie cały świat,...
Eksperyment pod nazwą „piwo Armagedon 2012” zakończył się sporym sukcesem. Autorom testu chodziło o ustalenie czy polski rynek jest w stanie przyjąć nikomu nie znane...