Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach starają się znaleźć odpowiedź na pytanie: jakie są polskie przedsiębiorstwa? Instytucje przeprowadziły analizę badań wykonanych w...
Polskie przedsiębiorstwa coraz częściej korzystają z aplikacji internetowych, ale nie zawsze bezpieczeństwo tych narzędzi jest dla nich priorytetem – wynika z raportu Ernst & Young....
Tylko w pierwszych dwóch miesiącach tego roku polskie przedsiębiorstwa sprzedały do Rosji towary za blisko 2,3 miliarda dolarów. To blisko 31 procent więcej niż w...
W I kwartale br. polskie przedsiębiorstwa nadal miały się dobrze. Ich menedżerowie patrzyli na perspektywy firm w II kwartale z większym optymizmem niż w trzech...
Aż 67% badanych firm wskazało zakupy jako kluczowy obszar działalności, który ma bezpośredni wpływ na sukces przedsiębiorstwa – wynika z drugiej edycji raportu „Rola i...