Robotyka i automatyka może wspierać również usługi. Do tej pory tego typu rozwiązania były wykorzystywane głównie przez firmy produkcyjne, teraz coraz częściej wdrażane są w centrach finansowo-księgowych czy...
Krajowe centra usług dla biznesu obsługują klientów w 40 językach. Międzynarodowe koncerny zlecają polskim centrom coraz bardziej zaawansowane procesy, które wymagają dużego doświadczenia i wysokich kompetencji. Najpopularniejsze pozostają...
Polska lokalnym liderem nowoczesnych centrów usług (BPO). Zatrudnienie rośnie średnio o 20 proc. rocznie. Eksperci przewidują, że w najbliższych latach ten rynek będzie się wciąż...
Duże firmy coraz chętniej korzystają z outsourcingu. Najczęściej po to narzędzie sięgają spółki z branży IT czy instytucje finansowe. Tylko w ciągu ostatniego roku wartość...
Tylko w ciągu ostatniego roku wartość sektora usług outsourcingu w Polsce wzrosła o jedną czwartą, do około 12 mld zł. – Rynek centrów obsługi klienta jest jednym z najszybciej...
Z prognoz marki Jabra, producenta innowacyjnych zestawów słuchawkowych wynika, że Polski rynek call center w 2011 upłynął pod znakiem outsourcingu. Ten trend utrzyma się również...