Zespół Systella postanowił uchylić rąbka tajemnicy i zaprezentować się w animacji produktowej. Projekt był dla Nas wyzwaniem. Jak pokazać lata naszej pracy i jej efekty...
Kiedy spotykasz dyrektora generalnego Amazona Jeffa Bezosa, w oczy rzucają ci się od razu dwie rzeczy…Specyficzny śmiech…I niezrównana dbałość o zaspokojenie potrzeb klienta. „Wiemy, że...
Wyniki badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że polski klient to klient świadomy i wymagający. Oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest w...
Robert Steven Kaplan, profesor z Harvard Business School, definiuje bycie skutecznym liderem poprzez dwie fundamentalne umiejętności: dystansowania się i zadawania właściwych pytań. W swojej książce...
Jak wynika z badania, które na zlecenie firmy Verint przeprowadzono wśród ponad 7000 konsumentów z 6 krajów, klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych...
Mogą pracować 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodni, w dodatku nie chorują i nie potrzebują urlopu – wirtualni doradcy coraz częściej zastępują...
Konkurencyjne oferty, bankowość internetowa i lepsza jakość obsługi klienta. Tak banki spółdzielcze chcą konkurować z największym graczami w sektorze bankowym. Udział w rynku ma wzrosnąć z blisko 7 proc. do...
Pakiet SAP BCM on-demand 2012to rozwiązanie contactcenter SAP Business Communications Management wraz z funkcjonalnością CRM do zarządzania zadaniami. To idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które nie...
Firma Microsoft ogłosiła wprowadzenie na rynek rozwiązania Microsoft Dynamics AX for Retail R2, stanowiącego ulepszony model klasycznej wersji systemu Microsoft Dynamics AX for Retail. Produkt...
Inteligentne systemy personalizowanych rekomendacji zdobywają coraz większą rzeszę zwolenników wśród właścicieli sklepów internetowych. Czy warto zainwestować w gotowe, sprawdzone, oprogramowanie czy wdrażać własne rozwiązania?
Przekraczanie oczekiwań klientów jest celem strategicznym niemal 90% szefów działów obsługi klienta, wynika z badań opublikowanych w Harvard Business Review Polska. Tymczasem znacznie lepsze wyniki...
Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, rozpoczyna kampanię na rzecz lepszej obsługi klienta pod nazwą „Bez Frustracji”.