Wszystkie posty "obsługa klienta"

  • Dlaczego warto zainwestować w oprogramowanie Contact Center?

    Zespół Systella postanowił uchylić rąbka tajemnicy i zaprezentować się w animacji produktowej. Projekt był dla Nas wyzwaniem. Jak pokazać lata naszej pracy i jej efekty...

  • Amazon zarabia na treści, a nie na sprzedaży urządzeń

    Kiedy spotykasz dyrektora generalnego Amazona Jeffa Bezosa, w oczy rzucają ci się od razu dwie rzeczy…Specyficzny śmiech…I niezrównana dbałość o zaspokojenie potrzeb klienta. „Wiemy, że...

  • Polski klient to klient świadomy i wymagający

    Wyniki badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że polski klient to klient świadomy i wymagający. Oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest w...

  • Lider sprzedaży, czyli kto?

    Robert Steven Kaplan, profesor z Harvard Business School, definiuje bycie skutecznym liderem poprzez dwie fundamentalne umiejętności: dystansowania się i zadawania właściwych pytań. W swojej książce...

  • Jakość obsługi jest ważniejsza od ceny

    Jak wynika z badania, które na zlecenie firmy Verint przeprowadzono wśród ponad 7000 konsumentów z 6 krajów, klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych...

  • Wirtualny doradca pięć razy tańszy niż tradycyjne biuro obsługi klienta. Materiał wideo!

    Mogą pracować 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodni, w dodatku nie chorują i nie potrzebują urlopu – wirtualni doradcy coraz częściej zastępują...

  • Banki spółdzielcze zawalczą o klientów młodych i z dużych miast. Materiał wideo!

    Konkurencyjne oferty, bankowość internetowa i lepsza jakość obsługi klienta. Tak banki spółdzielcze chcą konkurować z największym graczami w sektorze bankowym. Udział w rynku ma wzrosnąć z blisko 7 proc. do...

  • Kompleksowa obsługa klienta i CRM w jednym

    Pakiet SAP BCM on-demand 2012to rozwiązanie contactcenter SAP Business Communications Management wraz z funkcjonalnością CRM do zarządzania zadaniami. To idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które nie...

  • Nowe rozwiązania Microsoft dla firm z sektora handlu

    Firma Microsoft ogłosiła wprowadzenie na rynek rozwiązania Microsoft Dynamics AX for Retail R2, stanowiącego ulepszony model klasycznej wersji systemu Microsoft Dynamics AX for Retail. Produkt...

  • Systemy rekomendacji sposobem na zwiększenie sprzedaży

    Inteligentne systemy personalizowanych rekomendacji zdobywają coraz większą rzeszę zwolenników wśród właścicieli sklepów internetowych. Czy warto zainwestować w gotowe, sprawdzone, oprogramowanie czy wdrażać własne rozwiązania?

  • Mniejsze koszty to więcej utrzymanych klientów

    Przekraczanie oczekiwań klientów jest celem strategicznym niemal 90% szefów działów obsługi klienta, wynika z badań opublikowanych w  Harvard Business Review Polska. Tymczasem znacznie lepsze wyniki...

  • Wskazówki dla perfekcyjnej obsługi klienta

    Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, rozpoczyna kampanię na rzecz lepszej obsługi klienta pod nazwą „Bez Frustracji”.