Wszystkie posty "marka"

  • Moda na alternatywne inwestowanie

    Globalny kryzys finansowy spowodował, że na rynku chętniej zaczęto spoglądać w stronę starych, dobrych lokat, takich jak złoto, ale również alternatywnych, niestandardowych kierunków inwestycyjnych. Niektóre z nich...

  • Hiperinnowacja – hit dla brandu?

    Wielopoziomowa, wielostronna innowacja marki marzy się niejednemu brand managerowi. Rodzi jednak wiele pytań: Czy przeprowadzenie wszechstronnej, a zarazem spójnej i efektywnej innowacji na wielką skalę...

  • Szkoła zarządzania w sektorze luksusu

    SDA Bocconi School of Management i włoska marka dóbr luksusowych Bulgari połączyły swoje siły i ekspertyzę aby utworzyć nową specjalizację w biznesowym zarządzaniu luksusem. Ta...

  • Domena mocnym wsparciem marki

    Na polskim i światowym rynku wtórnym domen internetowych padają coraz bardziej zawrotne sumy płacone za adresy WWW o pożądanym przez firmy brzmieniu. W grę wchodzą...

  • Genius w polskiej wersji językowej

    Genius, znany producent akcesoriów komputerowych, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom polskich klientów, odświeżył oficjalną witrynę internetową oraz udostępnił ją w polskiej wersji językowej. Strona dostępna jest...

  • Przepis na efektywną markę

    Marki generują dzisiaj ponad 60 proc. przychodów firm na całym świcie. Dzięki nim korporacje zdobywają zaufanie nowych klientów, ale są w stanie przetrwać niejeden kryzys....

  • Nowe funkcje Facebook’a atrakcyjne dla reklamodawców

    Facebook wprowadził kolejne narzędzie – możliwość tworzenia nowego rodzaju grup tematycznych. Poprzez formy interakcji, takie jak notyfikacje czy chat grupowy, dostajemy możliwość głębszego zaangażowania członków...

  • Wizerunek pracodawcy

    Coraz częściej wizerunek, rozpoznawalna marka czy dobrze funkcjonujące programy zarządzania talentami w firmach, obok atrakcyjnego wynagrodzenia, są kluczowymi elementami decydującymi o wyborze pracodawcy.