Globalny kryzys finansowy spowodował, że na rynku chętniej zaczęto spoglądać w stronę starych, dobrych lokat, takich jak złoto, ale również alternatywnych, niestandardowych kierunków inwestycyjnych. Niektóre z nich...
Wielopoziomowa, wielostronna innowacja marki marzy się niejednemu brand managerowi. Rodzi jednak wiele pytań: Czy przeprowadzenie wszechstronnej, a zarazem spójnej i efektywnej innowacji na wielką skalę...
SDA Bocconi School of Management i włoska marka dóbr luksusowych Bulgari połączyły swoje siły i ekspertyzę aby utworzyć nową specjalizację w biznesowym zarządzaniu luksusem. Ta...
Na polskim i światowym rynku wtórnym domen internetowych padają coraz bardziej zawrotne sumy płacone za adresy WWW o pożądanym przez firmy brzmieniu. W grę wchodzą...
Genius, znany producent akcesoriów komputerowych, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom polskich klientów, odświeżył oficjalną witrynę internetową oraz udostępnił ją w polskiej wersji językowej. Strona dostępna jest...
Marki generują dzisiaj ponad 60 proc. przychodów firm na całym świcie. Dzięki nim korporacje zdobywają zaufanie nowych klientów, ale są w stanie przetrwać niejeden kryzys....
Facebook wprowadził kolejne narzędzie – możliwość tworzenia nowego rodzaju grup tematycznych. Poprzez formy interakcji, takie jak notyfikacje czy chat grupowy, dostajemy możliwość głębszego zaangażowania członków...
Coraz częściej wizerunek, rozpoznawalna marka czy dobrze funkcjonujące programy zarządzania talentami w firmach, obok atrakcyjnego wynagrodzenia, są kluczowymi elementami decydującymi o wyborze pracodawcy.