Wszystkie posty "kampania"

  • Wystartowała kampania „Wyrolluj raka – to nie cud, to medycyna!”

    Kampania „Wyrolluj raka – to nie cud, to medycyna!” ma uświadomić społeczeństwu, że medycyna poczyniła ogromne postępy w leczeniu nowotworów złośliwych i dlatego warto wcześnie...

  • Podsumowanie kampanii „Piękny Wschód”

    9 grudnia odbyło się podsumowanie pierwszych miesięcy Kampanii promującej atrakcyjność turystyczną wschodnich regionów Polski. Kompleksowa kampania w zakresie promocji walorów turystycznych województw wschodniej Polski: warmińsko-mazurskiego,...

  • HTC ma pomysł na propagowanie innowacji

    HTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca smartfony, uruchamia wartą wiele milionów dolarów, nową kampanię reklamową w regionie EMEA – ‘Here’s an Idea‘ (Mamy taki pomysł), podkreślającą...

  • Ekologiczne sumienie w Internecie

    Strażnik Sumienia na pulpicie zachęca do sortowania śmieci w koszu, nie tylko systemowym. Interaktywny test na stronie internetowej www.grzechyekologiczne.pl uczy jak nie zaśmiecać swojego sumienia!...

  • Ciekawość to pierwszy stopień do… zdrowia

    Przebadanie jak największej liczby Polaków pod kątem wczesnego wykrycia zmian nowotworowych oraz uświadomienie społeczeństwu, jak ważne jest regularne wykonywanie kontrolnych badań USG – takie są...

  • Bezpieczna praca na wysokości

    Ruszyła druga edycja kampanii Państwowej Inspekcji Pracy oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, mająca zwrócić uwagę na koszty wypadków przy pracy.

  • HP doradzi jak rozwinąć działalność

    Właściciele firm i ich pracownicy mają wiele wspaniałych wizji i związanych z nimi koncepcji rozwoju.  HP wspiera ambitne cele — niezależnie od tego, czy swoją...

  • Rusza kampania informacyjna „Nawiguj po Fundusze Europejskie”

    Rozpoczyna się kampania informacyjna o Sieci Punktów Informacyjnych o Funduszach Europejskich w województwie małopolskim.

  • Kampania społeczna na rzecz seniorów

    Emporia Telecom jest partnerem kampanii społecznej „Starość też radość! spokosenior.pl” organizowanej przez Stowarzyszenie „mali bracia Ubogich”.

  • Startuje kampania promująca efekty działania unijnych funduszy

    - Jesteśmy w momencie, w którym zagospodarowana została już prawie połowa wszystkich funduszy unijnych na lata 2007-2013. Mamy ponadto zakończonych 10 tysięcy projektów.