Kampania „Wyrolluj raka – to nie cud, to medycyna!” ma uświadomić społeczeństwu, że medycyna poczyniła ogromne postępy w leczeniu nowotworów złośliwych i dlatego warto wcześnie...
9 grudnia odbyło się podsumowanie pierwszych miesięcy Kampanii promującej atrakcyjność turystyczną wschodnich regionów Polski. Kompleksowa kampania w zakresie promocji walorów turystycznych województw wschodniej Polski: warmińsko-mazurskiego,...
HTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca smartfony, uruchamia wartą wiele milionów dolarów, nową kampanię reklamową w regionie EMEA – ‘Here’s an Idea‘ (Mamy taki pomysł), podkreślającą...
Strażnik Sumienia na pulpicie zachęca do sortowania śmieci w koszu, nie tylko systemowym. Interaktywny test na stronie internetowej www.grzechyekologiczne.pl uczy jak nie zaśmiecać swojego sumienia!...
Przebadanie jak największej liczby Polaków pod kątem wczesnego wykrycia zmian nowotworowych oraz uświadomienie społeczeństwu, jak ważne jest regularne wykonywanie kontrolnych badań USG – takie są...
Ruszyła druga edycja kampanii Państwowej Inspekcji Pracy oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, mająca zwrócić uwagę na koszty wypadków przy pracy.
Właściciele firm i ich pracownicy mają wiele wspaniałych wizji i związanych z nimi koncepcji rozwoju. HP wspiera ambitne cele — niezależnie od tego, czy swoją...
Rozpoczyna się kampania informacyjna o Sieci Punktów Informacyjnych o Funduszach Europejskich w województwie małopolskim.
Emporia Telecom jest partnerem kampanii społecznej „Starość też radość! spokosenior.pl” organizowanej przez Stowarzyszenie „mali bracia Ubogich”.
- Jesteśmy w momencie, w którym zagospodarowana została już prawie połowa wszystkich funduszy unijnych na lata 2007-2013. Mamy ponadto zakończonych 10 tysięcy projektów.