W kiosku można zwrócić produkt zakupiony online w sklepie partnerskim sieci. On zajmuje się jego wysyłką lub utylizacją, w przypadku gdy koszt przesyłki jest wyższy...
Coraz większą wagę e-konsumenci przywiązują do wygody zakupów i jakość obsługi. Rośnie więc liczba e-sklepów oferujących dłuższy niż przewiduje prawo termin ewentualnego zwrotu towaru czy więcej...
Polski rynek handlu elektronicznego jest największy w Europie Wschodniej i rośnie w tempie dwucyfrowym. Specjalizująca się w obsłudze transakcji internetowych firma PayPal szacuje jego wartość na 25 mld zł...
W ciągu kliku najbliższych lat w Polsce dokona się technologiczny przełom, który sprawi, że znacznie więcej osób będzie korzystało ze smartfonów niż laptopów. Temu wyzwaniu starają...
Unijni urzędnicy będą walczyć z wysokimi cenami przesyłek pocztowych na terenie Unii Europejskiej. Nad regulacjami dotyczącymi rynku pocztowego pracuje Komisja Europejska, a wkrótce zajmą się...
Handel w internecie rozwija się w Polsce najszybciej w Europie i to głównie dzięki niemu małe firmy mają szansę na zdobycie zagranicznych rynków. Jednak jak...
96 proc. Polaków potrafi wysłać e-mail, 93 proc. – korzystać ze sklepów internetowych i serwisów aukcyjnych, a 92 proc. – czytać internetowe wersje gazet i...
W handlu elektronicznym, podobnie jak w tradycyjnym, największe zagrożenie niosą kradzieże i nieuczciwe zagrania ze strony oszustów, a także konkurencji. Odwrotnie jak w stacjonarnym sklepie,...
Rozwiązanie sporu między konsumentem i przedsiębiorcą w ramach UE stanie się prostsze i szybsze. Bruksela proponuje stworzyć jednolitą platformę elektroniczną, która umożliwi pozasądowe rozwiązywanie sporów...
Głównym czynnikiem hamującym dynamiczny rozwój elektronicznego handlu jest brak zaufania klientów co do bezpieczeństwa transakcji internetowych. W świetle badań przeprowadzonych przez Unizeto Technologies w ramach...
Mieszkańcy Mazowsza są najbardziej aktywni. Dom i ogród oraz AGD to najpopularniejsze kategorie produktowe, a najczęściej szukany przedmiot to smartfon Samsunga. Oto obraz polskiego e-handlu,...
Internet nigdy nie zasypia. Pamiętać powinni o tym zwłaszcza właściciele e-handlu, dla których nieprzerwana praca elektronicznego sklepu stanowi główny atut przeważający nad tradycyjnymi zakupami. Kontrolowanie...
Jedne z zagranicznych marek wybierają tradycyjną formę ekspansji i otwierają sklepy, inne próbują zdobyć polskich konsumentów najpierw online. - Możliwe, że te firmy dopiero badają polski rynek - mówi...
Polki w roli przedsiębiorców internetowych? W branży e-commerce, jeszcze do niedawna zdominowanej przez mężczyzn, coraz częściej widać kobiecą rękę. Panie nie tylko szkolą się z...