Właściciele sklepów internetowych mają dzisiaj dostęp do narzędzi, o jakich kilka lat temu mogli tylko pomarzyć. Jednym z najnowocześniejszych programów umożliwiających założenie sklepu internetowego jest obecnie Shoper 5.0.
Shoper 5.0 to kolejna wersja programu, który polscy przedsiębiorcy znają od lat. Jedną z rewolucyjnych zmian w programie jest nowa wersja panelu administracyjnego, który został całkowicie przeprojektowany. Największy nacisk położono na użyteczność i łatwość w obsłudze. Estetyczny wygląd i intuicyjna nawigacja sprawiają, że program nie tylko rewelacyjnie się prezentuje, ale także umożliwia zarządzanie sklepem nawet osobom zupełnie niedoświadczonym. Założenie pierwszego sklepu jeszcze nigdy nie było tak proste – teraz za pomocą dosłownie kilku kliknięć można rozpocząć profesjonalny biznes w Internecie.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów developer zdecydował się wprowadzić dwa modele rozliczeń: abonament i licencję. Wersja abonamentowa przeznaczona jest dla osób ceniących wygodę – klient wynajmuje oprogramowanie Shoper 5.0 i opłaca usługę na rok. Z kolei oferta oparta na licencji skierowana jest dla developerów lub klientów, którzy chcą mieć oprogramowanie zainstalowane na własnym serwerze i wprowadzać własne modyfikacje kodu.
Program oferuje mnóstwo użytecznych funkcjonalności. Dotychczas do najbardziej cenionych należały m.in. generator unikalnych raportów sprzedaży, integracja z wieloma systemami płatniczymi, możliwość płacenia kartą kredytową, integracja z serwisami aukcyjnymi, np. Allegro.pl, i z porównywarkami cen, takimi jak Ceneo.pl, Skapiec.pl i Nokaut.pl, a także rozbudowany system komunikacji z klientem.
Teraz wprowadzono także możliwość podziału klientów i subskrybentów na grupy (np. hurtownicy i detaliści). Dzięki znakomitemu wsparciu pozycjonowania, właściciel sklepu może szybko zdefiniować tytuł strony i jej opis, a nawet unikatowe adresy URL dla produktów i kategorii, dzięki czemu potencjalni klienci łatwiej trafią na sklep przez wyszukiwarkę internetową. Poprawiony został również system zarządzania magazynem. Użytkownik łatwiej kontroluje stany dostępności i terminy wysyłek. Od teraz właściciel sklepu może w pełni zarządzać zarówno produktami, jak i wariantami produktów (niezwykle pomocne np. dla branży odzieżowej). Dodatkowo wprowadzona została możliwość pełnej edycji zamówienia (danych zamawiającego oraz produktów).
Do nowych funkcji należy też rozbudowany system zarządzania grafiką – mniej zaawansowani użytkownicy mogą w łatwy sposób podmieniać pliki graficzne, a bardziej zaawansowani dowolnie edytować pliki stylów graficznych (edycja HTML, CSS i JavaScript). Udoskonalony został też import plików CSV – dzięki możliwości dopasowania kolumn program umożliwia odczytanie zawartości plików CSV w praktycznie dowolnym układzie.
W ostatniej wersji programu Shoper dodano też dziesiątki mniejszych funkcjonalności, takich jak: pobieranie kursów walut z NBP, śledzenie przesyłek, raporty szukanych fraz czy możliwość zmiany numeracji zamówień. To jednak nie wszystko!
Już niedługo pojawią się kolejne rozwiązania, które jeszcze bardziej ułatwią użytkownikom obsługę sklepu internetowego. Do tych najbardziej oczekiwanych należy zaliczyć usługę iFirma, która w łatwy sposób pozwala zarządzać fakturami i księgowością, czy integrację z bankowością Lucas Banku. Można chyba śmiało powiedzieć, że przed polskimi przedsiębiorcami Internet stoi teraz otworem.
Zaloguj się Logowanie