Już 21 września w warszawskim hotelu Radisson Blu Centrum rozpocznie się cykl wykładów “Email Marketing Masterclass Tour”, przygotowanych przez brytyjską firmę szkoleniową Markedu we współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego.
Szkolenie prowadzić będzie jeden z najlepszych, brytyjskich ekspertów w tej dziedzinie – Michael Leander. Gościem specjalnym tegorocznej edycji jest German Sacristanz Kodak Graphic Communication.
To jednodniowe seminarium ma zadanie przybliżenie marketerom tajników e-mailowej komunikacji z klientami. Przede wszystkim celem tego szkolenia jest uwypuklenie różnic pomiędzy efektywną e-mailową komunikacją komercyjną i – tak denerwującym nas wszystkich – spamem.
W październiku wykłady z cyklu EMMT odbędą się jeszcze w Ljubljanie, Zagrzebiu, Pradze i Moskwie; następnie cykl przenosi się do Afryki oraz Azji i obejmie 25 różnych destynacji.
“Jesteśmy bardzo zadowoleni za faktu, że ten tak renomowany cykl szkoleniowy, rozpocznie się właśnie w Polsce” – mówi Piotr Pokrzywa, dyrektor generalny SMB. ”Od firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu a także od całej szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej, otrzymujemy wiele sygnałów świadczących o problemach z zakresu komercyjnej komunikacji mailingowej. Jestem przekonany, że dzięki EMMT marketerzy otrzymają wiele cennych wskazówek dotyczących otrzymywania zgody, prawidłowego targetowania grup docelowych czy koncepcji profesjonalnych newsletterów” – dodaje Pokrzywa.
Zaloguj się Logowanie