Studia MBA typu “Executive” proponowane przez Chicago Booth School of Business, z roku na rok cieszą się w Europie coraz większym sukcesem.
Chicago Booth jest jedną z pierwszych amerykańskich szkół, która otworzyła własny kampus w Londynie. “Sukces naszego programu Executive MBA, a także mocne więzi jakie udało nam się nawiązać z licznymi europejskimi firmami, skłoniły nas do zainwestowania w rozwój programu” – mówi Arnold Longboy, Managing Director of Executive Education na londyńskim kampusie.
Wzrost kanydatów na studia jest czynnikiem wskazującym na to, że polepszyła się sytuacja finansowa firm, które chętniej niż przed rokiem inwestują w rozwój swoich pracowników.
Chicago Booth planuje urozmaicić swoją ofertę skierowaną do firm i korporacji. W ostatnim czasie w ofercie Szkoły pojawił sie nowy program szkoleniowy z dziedziny finansów dla europejskich banków oraz firm z sektoru finansowego i ksiegowości. Udziałem w tym programie są zainteresowane setki menadżerów, pragnących udoskonalić swoje umiejętności ze strategicznego przywództwa, zarzadzania firmą i klientem oraz organizacją firmy.
Od czasu otwarcia programu Executive MBA w Londynie, w 2005, liczba chętnych na studia zwiększyła się parokrotnie i była wysoka nawet podczas kryzysu. Świadczy to o tym, że marka jest silna i ma duże uznanie, co z kolei pozwala na ulepszenie oferty. Jest również dowodem na to, że menadżerowie i osoby związane z biznesem mają duże zaufanie jeśli chodzi o perspektywy rozwoju amerykańskiego modelu biznesu.
Zaloguj się Logowanie