Ekoplakat promuje ekoplakat

Na nośnikach Cityboard Media pojawiły się plakaty promujące ekoplakat™ – nowy produkt w portfolio firmy. Ekoplakat™ to nowe podłoże do druku, jakie proponuje swoim klientom Cityboard Media. Layouty z hasłem „ekoplakat? ekologiczne.”, wydrukowane na ekoplakacie™, można oglądać w kwietniu na warszawskich urządzeniach reklamowych Cityboard Media w formacie 6×3.

W stolicy plakaty będą informowały o tym nowym, ekologicznym rozwiązaniu do końca maja br. Później pojawią się również w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i na Śląsku. Dzięki drukowi na ekoplakacie™ mogą być wiele razy przewieszane.

Kampania promująca ekoplakat™ obejmuje outdoor i Internet . Jednym z jej elementów jest również konkurs na projekt plakatu outdoorowego pt. „Jak logicznie przekonać do ekologii?”. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie Cityboard Media.

Ekoplakat™ jest nowatorskim na polskim rynku reklamy zewnętrznej podłożem do druku. Jest ono proekologiczne – wykonany z jednego elementu plakat montuje się bez użycia klejui wody, można go w 100% przetworzyć. To także rozwiązanie ekonomiczne: przy jego zastosowaniu możliwe jest przewieszanie reklamy. Ekoplakat™ daje przy tym gwarancję doskonałej jakości wydruku i odporności na czynniki atmosferyczne.

/prportal.pl

Zaloguj się Logowanie

Komentuj