Grupa Infor.pl uruchamia Multiscreen.TV – platformę video firmy Comtica

Comtica, należąca do notowanego na giełdzie One-2-One podpisała umowę z Grupą INFOR PL SA , dotyczącą wykorzystania interaktywnej platformy Multiscreen.TV. Rozwiązanie Comtica umożliwia zarządzanie treściami i reklamami video w serwisach internetowych Wydawnictwa.

Infor.TV jest interaktywnym projektem koncernu medialnego wydającego także m.in. Dziennik Gazetę Prawną, Funkcjonuje w ramach Infor.pl, jednego z największych polskich serwisów biznesowych w Internecie. Telewizyjny serwis zawiera ponad 1200 materiałów – newsów, relacji. porad eksperckich z zakresu gospodarki, prawa, finansów. Miesięcznie wzbogaca się o kilkadziesiąt nowych pozycji video.
 
Teraz do zarządzania treściami video Grupa Infor będzie wykorzystywała platformę stworzoną przez Comtica.
- Multiscreen.TV to niezwykle użyteczne narzędzie zwiększające wartości merytoryczną naszych serwisów, pozwala także na pozyskanie dodatkowych przychodów z emisji reklam multimedialnych – mówi Ilona Aleksandrowicz, Pełnomocnik Zarządu Grupy Infor ds. multimediów.
- O wyborze Multiscreen.TV zadecydowała przede wszystkim możliwość umieszczania playerów w dowolnym miejscu serwisu z indywidualną grafika, rozbudowane statystyki i nowatorski sposób zamieszczania multimedialnych form reklamowych. Naszym klientom będziemy mogli teraz oferować reklamy video indywidualnie dobrane do profilu grupy docelowej – dodaje Ilona Aleksandrowicz
 
Przewagą rozwiązania Comtica są także rozbudowane statystyki pozwalające precyzyjnie określać oglądalność poszczególnych clipów. Multiscreen.TV będzie szczególnie przydatny w zarządzaniu dłuższymi materiałami, m.in. projektem „webinaria” – wirtualnymi wykładami biznesowymi prowadzonymi przez ekspertów Wydawnictwa i PricewaterhouseCoopers.
Dodatkowym atutem jest wbudowany adserver który umożliwia tworzenie kampanii marketingowych wykorzystujących nowatorskie formy reklamy video ( pre-roll, post-roll, overlay ).
 
Multiscreen.TV – platforma do zarządznia treściami vidoe umożliwia prezentację treści multimedialnych w dowolnym formacie, na ekranie o dowolnych proporcjach i rozdzielczości. Dzięki temu można jednocześnie udostępniać użytkownikom pliki video zarówno w Internecie, jak i w wersji mobile. Dzięki nowatorskiemu modelowi biznesowemu opartemu o rozliczanie w ramach wykorzystanego czasu emisji, Multiscreen.TV staje się dostępny nawet przy niewielkim zakresie działalności serwisów internetowych. Rozwiązanie już teraz budzi zainteresowanie dotychczasowych i potencjalnych klientów Comtica. Z Multiscreen.TV korzystają marki wydawnictwa Marquard Media Polska, m.in. TV CKM.pl, a także Tivi.pl, Nicola.pl. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj