Kolejne ułatwienia dla klientów Vattenfalla

Vattenfall we współpracy z Blue Media udostępnia Klientom indywidualnym nowe możliwości otrzymywania rachunków za energię oraz opłacania ich w całości przez Internet.

- Wdrożone rozwiązanie ułatwia naszym klientom płacenie za energię elektryczną oraz zapewnia komfort w otrzymywaniu rachunków – mówi Michał Mierzwa Kierownik Działu Klientów Indywidualnych Vattenfall Sales Poland.
 
- Produkt online umożliwia prostą płatność przez Internet oraz wygodę w otrzymywaniu rachunków. Rozwiązanie to jest przyjazne środowisku, gdyż w procesie rozliczania wiele stron papierowych dokumentów zostało zastąpionych informacją, która dochodzi do Klienta drogą mailową, na wskazany przez niego adres. Dzięki wprowadzonej usłudze klient może także szybko i bezpiecznie zrealizować ePłatność. Dane Klienta są chronione poprzez transmisję danych z wykorzystaniem szyfrowanego protokołu https, bezpiecznego rozwiązania stosowanego powszechnie w Internecie – dodaje Michał Mierzwa.
 
Cały proces nie odbiega od znanego modelu dokonywania zakupów online. W przypadku nowych usług Vattenfall po otrzymaniu rachunku (eFaktury) na e-mail, wystarczy kliknąć w link kierujący nas do wyboru banku i formy płatności. Pozostałe kroki są analogiczne do tych, które wykonuje się w trakcie realizowania transakcji w Internecie.
 
Korzystanie z ePłatności daje Klientom oszczędność czasu i pieniędzy. Zrealizowane wpłaty za energię docierają szybko na właściwy rachunek. Ryzyko błędnego wypełnienia przelewu jest wyeliminowane do zera, ponieważ system sam przygotowuje internetowy przelew na podstawie otrzymanej eFaktury.
 
VATTENFALL zajmuje się sprzedażą energii elektrycznej dla ponad miliona klientów w Polsce – stanowi to około 7% odbiorców i daje 10% udział w rynku sprzedaży energii elektrycznej w kraju. Koncern odpowiada także za dystrybucję energii do Klientów na terenie Śląska. VATTENFALL jest ponadto największym w kraju producentem ciepła. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj