Jak wyjaśnia Centrum Projektów Informatycznych MSWiA, aby skorzystać z usługi, obywatel powinien posiadać konto i zalogować się do portalu www.epuap.gov.pl, w katalogu usług publicznych wyszukać usługę „dopisanie do spisu wyborców”, wypełnić formularz i przesłać go do właściwego urzędu.
Następnie urzędy gmin, na podstawie wniosków otrzymanych od mieszkańców zaktualizują sporządzone przez siebie spisy wyborców.
W celu udostępnienia usługi obywatelom, urzędy muszą posiadać konto na platformie ePUAP z uprawnieniami Instytucji Publicznej, a następnie zainstalować i skonfigurować usługę.
Niezbędne informacje wraz z instrukcją instalacji oraz instalatorem usługi znajdują się na stronie www.epuap.gov.pl w dziale Administracja -> zainstaluj usługę -> Krajowe Biuro Wyborcze.
/samorzad.pap.pl
/dp/
Zaloguj się Logowanie