Rozbieramy CV

- Polacy nie potrafią redagować tego dokumentu i nawet jeśli znajdują szablony bądź wskazówki w internecie, kończy się to na bezmyślnym ich kopiowaniu, chcemy pokazać "raz a dobrze" jak powinny wyglądać poszczególne elementy CV, zarówno ludziom doświadczonym zawodowo, jak i początkującym, którzy szukają pierwszej pracy.

Chcemy stworzyć coś w rodzaju nieformalnej szkoły, gdzie swoje pierwsze kroki w planowaniu kariery stawiają nasi użytkownicy – mówi Krzysztof Kirejczyk, prezes Portalu Praca.pl.

Docelowo właśnie taką funkcję ma spełnić kampania, przygotowana przez ekspertów serwisu. Dzięki dobrze przygotowanym aplikacjom pracodawcy mogą szybciej przeprowadzić proces rekrutacyjny, a kandydaci wzmocnić pozycję w wyścigu o posadę. Kampania będzie trwała od lutego do grudnia 2010 roku.

Całość będzie miała charakter edukacyjnej zabawy, bo oprócz pojawiających się newsów i poradników, pokazujących poszczególne moduły CV, gdzie będą doradzać nie tylko fachowcy ds. planowania kariery, ale i projektanci mody, psychologowie, graficy, specjaliści ds. kreowania wizerunku, portal zaplanował konkursy, którym będzie towarzyszyła pewna rysunkowa postać.

Nazwa kampanii przewrotnie brzmi "Rozbieramy CV", co ma wskazywać na to, że w poradnikach ekspertów każdy element CV zostanie niemal rozebrany na czynniki pierwsze.

- Twarzą kampanii będzie rysunkowa postać dziewczyny, z której uczyniliśmy bohaterkę banera promującego projekt. Dziewczyna pisze swoje CV i równocześnie traci kolejne elementy garderoby, na ostatnim slajdzie jest już przykryta tylko kartką, na której redagowała swoje podanie o pracę. Niestety tak to już jest, że po napisaniu CV bez wiedzy jak to zrobić dobrze – niemal obnażamy się i uwypuklamy swój brak kompetencji – opowiada Aleksandra Ślifirska, z biura prasowego Praca.pl.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj