Więcej klików, więcej konwersji i wyższa sprzedaż – wszystko bez ingerencji obsługi sklepu. To pierwsze efekty działania automatycznego systemu Wirtualny Sprzedawca, inteligentnego ‘live chat’ zaprojektowanego i wdrożonego w serwisie Gruper.pl przez firmę InteliWISE.
Wirtualny Sprzedawca zainstalowany u nas przez InteliWISE w niespełna trzy tygodnie sprzedał kilkaset ofert na kwotę kilku tysięcy złotych – mówi Tomasz Dalach, Prezes Zarządu Gruper.pl. Wszystko bez żadnej dodatkowej ingerencji obsługi portalu czy dedykowanych sprzedawców. Efekty tych działań są na tyle ciekawe, że myślimy nad kolejnymi zastosowaniami tej technologii.
Już w pierwszym miesiącu funkcjonowania w ramach jednego z wiodących portali zakupów grupowych w Polsce, Wirtualny Sprzedawca InteliWISE sprzedał kilkaset kuponów na usługi oferowane na stronach serwisu. Jeśli porównywać jego skuteczność z innymi formami reklamowymi w Internecie, to jest to CTR na poziomie 2,5%.
Zwiększanie sprzedaży online dzięki wykorzystaniu inteligentnych systemów konwersacyjnych opartych na przetwarzaniu języka naturalnego, wzbogaconych o opcję inteligentnego wyszukiwania i serwowania informacji to atrakcyjna oferta dla branży e-commerce. Koszt konwersacji przeprowadzonej przez wirtualnego sprzedawcę jest o wiele niższy od kosztu, jaki trzeba ponieść w przypadku zatrudniania pracownika obsługującego chat. Dochodzą do tego dodatkowe korzyści, jak choćby model pracy 24/7/365. Wdrożenia Wirtualnych Asystentów dla e-commerce w serwisach zakupów grupowych pokazują ponadto, że tego typu wsparcie sprzedaży sprawdza się szczególnie w przypadku opcji „kup teraz”, gdzie potrzebna jest szybka decyzja, a co za tym idzie natychmiastowy, łatwy dostęp do informacji poprzedzającej decyzję o zakupie.
Zaloguj się Logowanie