Jabra, wiodący dostawca przewodowych i bezprzewodowych zestawów słuchawkowych przedstawia Jabra Busylight, urządzenie pomocne w pracy w biurze i call center, które opracowane zostało zgodnie z badaniami potrzeb pracowników przeprowadzonymi wspólnie z agencją badawczą Datamonitor. Wnioski z badań dowodzą, że pracowników można podzielić na cztery typy w zależności od stylu pracy i preferencji wykorzystania poszczególnych udogodnień technologicznych podczas wykonywania obowiązków służbowych. Do wymienionych kategorii zaliczają się pracownicy biurowi, mobilni, terenowi i zdalni. Lampka Jabra Busylight przeznaczona jest głównie dla pierwszego typu pracowników. Sygnalizuje innym prowadzoną rozmowę telefoniczną i sprawia, że przebiega ona bez zakłóceń.
Według badania, zadania wykonywane przez pierwszą kategorię zatrudnionych powodują, że rzadko opuszczają oni biuro i przez większość czasu pracują przy komputerze stacjonarnym lub przenośnym. Należy przy tym zauważyć, że specyfika pracy w biurze, szczególnie typu open space wiąże się z dużą ilością bodźców i rozpraszającym uwagę hałasem powodującym zmęczenie oraz zmniejszoną wydajność pracy. Pracownicy zatrudnieni w tego typu biurach skarżą się na złe samopoczucie, rozkojarzenie i brak prywatności. Lampka ma podnieść komfort ich pracy i sprawić, że będą bardziej wydajni.
„Jabra Busylight to urządzenie zaprojektowane z myślą o pracownikach biurowych, szczególnie tych zatrudnionych w zatłoczonych biurach typu open space. Dzięki lampce, można uniknąć przerw i zakłóceń w pracy, w prosty sposób informując współpracowników, że prowadzi się właśnie rozmowę telefoniczną. Taki sygnał sprawi, że nikt nie będzie jej zakłócał. To rozwiązanie przydatne także dla osób, które wykonują wiele ważnych rozmów telefonicznych w ciągu dnia np. pracowników call/contact centers.”- powiedział Dariusz Rzeszotarski, Business Development Manager, Jabra.
Światełko w lampce Jabra Busylight zapala się na czerwono wraz z rozpoczęciem rozmowy, świeci w jej trakcie i wyłącza zaraz po zakończeniu. Długi, dwumetrowy przewód pozwala na umieszczenie jej w dogodnym i najbardziej widocznym dla wszystkich miejscu. Lampka może być zamontowana pionowo lub poziomo na biurku albo komputerze.
Jeśli chodzi o urządzenia wykorzystywane w biurach, badanie przeprowadzone przez Jabra wraz z Datamonitor obejmuje także obszar innych istotnych udogodnień technologicznych, które powinny zostać zapewnione przez pracodawców, aby pracownicy biurowi mogli efektywniej sprostać swoim zadaniom. Do tych udogodnień należy: ujednolicenie systemu przesyłania wiadomości, funkcje click to call (kliknij, aby zadzwonić), sterowanie połączeniami telefonicznymi oraz funkcjami telekonferencji i współpracy. W urządzeniach służących do komunikacji te funkcje zintegrowane są z aplikacjami zapewniającymi powiadamianie o obecności, co pozwala pracownikom na usprawnienie komunikacji, a co za tym idzie – zwiększenie wydajności.
/GN Netcom
Zaloguj się Logowanie