Największa zmiana w programie partnerskim Oracle od 10 lat polega głównie na wprowadzeniu specjalizacji produktowych dla partnerów oraz radykalnym obniżeniu bariery wejścia do Programu.
Oracle Polska ogłosił dzisiaj, że wprowadza znaczne zmiany do programu partnerskiego Oracle PartnerNetwork (OPN), który od dnia 1 grudnia 2009 będzie funkcjonował pod nazwą OPN Specialized.
Zgodnie z nową nazwą, najważniejszą cechą programu OPN Specialized jest wprowadzenie dla partnerów możliwości specjalizowania się w konkretnych produktach Oracle. Na początku wydzielono 40 takich specjalizacji, ich liczba będzie się stopniowo zwiększać.
Drugą ważną cechą nowego modelu jest wprowadzenie poziomu uczestnictwa o nazwie "Remarketer", w którym nie są potrzebne umowy i opłaty wstępne. Partnerzy tego poziomu będą mogli oferować klientom wybrane produkty Oracle za pośrednictwem firmy DNS Polska, która jest obecnie jedynym w kraju dystrybutorem Oracle.
Specjalizacje umożliwią partnerom uzyskanie przewagi nad konkurencją poprzez wyróżnienie się na rynku. Fakt ten przyniesie wiele korzyści zarówno partnerom, jak również firmie Oracle oraz wspólnym klientom:
· Partnerzy będą mogli zaprezentować swoją wiedzę w konkretnych dziedzinach i uzyskać możliwość posługiwania się specjalnymi logotypami;
· Oracle będzie mógł łatwiej identyfikować partnerów, którzy zainwestowali w ofertę produktów firmy;
· Klienci uzyskają dostęp do systemu wyszukiwania partnerów według kryterium specjalizacji, co pozwoli lepiej zidentyfikować te firmy, które dostarczą najlepsze rozwiązania dla specyficznych zagadnień biznesowych.
Program OPN Specialized przewiduje dla partnerów cztery poziomy uczestnictwa:
· Remarketer — podstawowy poziom umożliwiający oferowanie klientom produktów Oracle i współpracę z DNS Polska. Poprzez dystrybutora będzie możliwa sprzedaż produktów z grupy tzw. "1-Click" – głównie serii Standard Edition One oraz Standard Edition. Jednocześnie partnerzy tego poziomu będą mieli zapewniony dostęp do szkoleń online i materiałów wspierających sprzedaż.{mospagebreak}· Silver — również ten poziom koncentruje się na produktach z grupy 1-Click. Oferuje partnerom liczne korzyści, m.in. dostęp do Oracle Partner Business Center, asysty technicznej oraz rozszerzonej oferty szkoleniowej i licencji programistycznych.
· Gold — poziom uczestnictwa w programie OPN Specialized, który oferuje dostęp i prawo do sprzedaży pełnej oferty rozwiązań technologicznych Oracle. Umożliwia też partnerom ubieganie się o dostęp i prawo do sprzedaży produktów z grupy Oracle Applications. To poziom, na którym firma partnerska uprawniona jest do rozwijania specjalizacji.
· Platinum — najwyższy i najbardziej elitarny poziom uczestnictwa w programie OPN Specialized. Partnerzy tej grupy są zobligowani do wykazania pięciu lub większej liczby specjalizacji, a tym samym mogą liczyć na takie korzyści, jak: pozycja o najwyższym priorytecie w katalogu Solutions Catalog, dedykowany doradca w ramach Oracle Partner Business Center oraz specjalne linie telefoniczne i adresy e-mail zapewniające priorytetową obsługę zgłoszeń partnera, czy zniżki na produkty i usługi działu szkoleń Oracle University.
Zarówno cała branża IT, jak i Korporacja Oracle bardzo zmieniły się w ostatnim czasie. W ciągu kilku lat Oracle dokonał akwizycji ponad 50 firm, w wyniku czego ogromnie poszerzył się wachlarz produktów oferowanych przez Korporację – komentuje Grzegorz Grunwald, Dyrektor Działu współpracy z kanałem partnerskim w Oracle Polska. -Dlatego między innymi wprowadzamy program OPN Specialized, który jest najważniejszym rozszerzeniem programu dla partnerów w ciągu ostatnich 10 lat. Nowy program koncentruje się na specjalizacji. Pozwala naszym partnerom wyróżnić się na rynku i uzyskać przewagę nad konkurencją, dzięki której będą mogli zwrócić na siebie uwagę na tle innych firm. Od czasu, gdy wstępnie zapowiedzieliśmy wprowadzenie zmian w programie OPN, uzyskaliśmy od naszych partnerów niezwykle pozytywne sygnały, które świadczą o tym, że Oracle PartnerNetwork Specialized z pewnością przyczyni się do dalszego pomyślnego rozwijania wspólnego biznesu firmy Oracle i jej partnerów. (red)
Największa zmiana w programie partnerskim Oracle od 10 lat polega głównie na wprowadzeniu specjalizacji produktowych dla partnerów oraz radykalnym obniżeniu bariery wejścia do Programu.
Oracle Polska ogłosił dzisiaj, że wprowadza znaczne zmiany do programu partnerskiego Oracle PartnerNetwork (OPN), który od dnia 1 grudnia 2009 będzie funkcjonował pod nazwą OPN Specialized.
Zgodnie z nową nazwą, najważniejszą cechą programu OPN Specialized jest wprowadzenie dla partnerów możliwości specjalizowania się w konkretnych produktach Oracle. Na początku wydzielono 40 takich specjalizacji, ich liczba będzie się stopniowo zwiększać.
Drugą ważną cechą nowego modelu jest wprowadzenie poziomu uczestnictwa o nazwie "Remarketer", w którym nie są potrzebne umowy i opłaty wstępne. Partnerzy tego poziomu będą mogli oferować klientom wybrane produkty Oracle za pośrednictwem firmy DNS Polska, która jest obecnie jedynym w kraju dystrybutorem Oracle.
Specjalizacje umożliwią partnerom uzyskanie przewagi nad konkurencją poprzez wyróżnienie się na rynku. Fakt ten przyniesie wiele korzyści zarówno partnerom, jak również firmie Oracle oraz wspólnym klientom:
· Partnerzy będą mogli zaprezentować swoją wiedzę w konkretnych dziedzinach i uzyskać możliwość posługiwania się specjalnymi logotypami;
· Oracle będzie mógł łatwiej identyfikować partnerów, którzy zainwestowali w ofertę produktów firmy;
· Klienci uzyskają dostęp do systemu wyszukiwania partnerów według kryterium specjalizacji, co pozwoli lepiej zidentyfikować te firmy, które dostarczą najlepsze rozwiązania dla specyficznych zagadnień biznesowych.
Program OPN Specialized przewiduje dla partnerów cztery poziomy uczestnictwa:
· Remarketer — podstawowy poziom umożliwiający oferowanie klientom produktów Oracle i współpracę z DNS Polska. Poprzez dystrybutora będzie możliwa sprzedaż produktów z grupy tzw. "1-Click" – głównie serii Standard Edition One oraz Standard Edition. Jednocześnie partnerzy tego poziomu będą mieli zapewniony dostęp do szkoleń online i materiałów wspierających sprzedaż.
· Silver — również ten poziom koncentruje się na produktach z grupy 1-Click. Oferuje partnerom liczne korzyści, m.in. dostęp do Oracle Partner Business Center, asysty technicznej oraz rozszerzonej oferty szkoleniowej i licencji programistycznych.
· Gold — poziom uczestnictwa w programie OPN Specialized, który oferuje dostęp i prawo do sprzedaży pełnej oferty rozwiązań technologicznych Oracle. Umożliwia też partnerom ubieganie się o dostęp i prawo do sprzedaży produktów z grupy Oracle Applications. To poziom, na którym firma partnerska uprawniona jest do rozwijania specjalizacji.
· Platinum — najwyższy i najbardziej elitarny poziom uczestnictwa w programie OPN Specialized. Partnerzy tej grupy są zobligowani do wykazania pięciu lub większej liczby specjalizacji, a tym samym mogą liczyć na takie korzyści, jak: pozycja o najwyższym priorytecie w katalogu Solutions Catalog, dedykowany doradca w ramach Oracle Partner Business Center oraz specjalne linie telefoniczne i adresy e-mail zapewniające priorytetową obsługę zgłoszeń partnera, czy zniżki na produkty i usługi działu szkoleń Oracle University.
Zarówno cała branża IT, jak i Korporacja Oracle bardzo zmieniły się w ostatnim czasie. W ciągu kilku lat Oracle dokonał akwizycji ponad 50 firm, w wyniku czego ogromnie poszerzył się wachlarz produktów oferowanych przez Korporację – komentuje Grzegorz Grunwald, Dyrektor Działu współpracy z kanałem partnerskim w Oracle Polska. -Dlatego między innymi wprowadzamy program OPN Specialized, który jest najważniejszym rozszerzeniem programu dla partnerów w ciągu ostatnich 10 lat. Nowy program koncentruje się na specjalizacji. Pozwala naszym partnerom wyróżnić się na rynku i uzyskać przewagę nad konkurencją, dzięki której będą mogli zwrócić na siebie uwagę na tle innych firm. Od czasu, gdy wstępnie zapowiedzieliśmy wprowadzenie zmian w programie OPN, uzyskaliśmy od naszych partnerów niezwykle pozytywne sygnały, które świadczą o tym, że Oracle PartnerNetwork Specialized z pewnością przyczyni się do dalszego pomyślnego rozwijania wspólnego biznesu firmy Oracle i jej partnerów. (red)
Zaloguj się Logowanie