Nowa wersja Primavera P6 Enterprise Project Portfolio Management i Contract Management

Firma Oracle wprowadzila na rynek nowych wersji produktów Oracle Primavera P6 Enterprise Project Portfolio Management i Oracle Primavera Contract Management, rozszerzając możliwości pakietu Oracle Primavera w zakresie zarządzania portfelem projektów (Project Portfolio Management ― PPM) w przedsiębiorstwie.

Nowe wersje ― Primavera P6 Enterprise Project Portfolio Management 7.0 i Primavera Contract Management 13 ― są znacznie łatwiejsze w obsłudze oraz zapewniają znacznie większe możliwości integracji i współpracy.

Nowością jest możliwość uzyskania dostępu do produktów Oracle Primavera P6 Enterprise Project Portfolio Management 7.0 i Contract Management 13 przez Internet, co umożliwia profesjonalne zarządzania projektami online. Dostęp ten może uzyskać każda osoba pracująca nad projektem lub programem, z dowolnego miejsca.
Nowe funkcje w najnowszej wersji rozwiązania Primavera P6 Enterprise Project Portfolio Management pomagają przedsiębiorstwom skutecznie zarządzać portfelami projektów, programami i projektami dowolnej wielkości i złożoności oraz realizować je poprzez udostępnienie funkcjonalności opartej na rolach.
Ułatwiające obsługę i kontrolę wersji rozszerzenia do produktu Oracle Primavera Contract Management zapewniają kompleksową kontrolę nad projektami, umożliwiając zarządzanie zmianami w dokumentach i projektach, łagodzenie wpływu tych zmian oraz realizację projektów zgodnie z harmonogramem i budżetem, a także zapewniając wgląd w to, jak wprowadzane zmiany wpływają na ogólny plan realizacji projektu.
Nowe wersje świadczą o konsekwentnym dążeniu firmy Oracle do udostępniania kompleksowego pakietu produktów PPM klasy korporacyjnej, które spełniają wszystkie najważniejsze wymagania kluczowych branż, w tym branży inżynieryjno-budowlanej, sektora publicznego, przemysłu lotniczego i obronnego, branży paliwowej i produkcyjnej oraz sektora usług komunalnych.
Nowe rozwiązania zapewniają obsługę platformy Oracle Universal Content Management (UCM) oraz aplikacji Microsoft SharePoint. Obsługa systemów do zarządzania treścią w przedsiębiorstwie umożliwia firmom współpracę przy rozwiązywaniu problemów, pozwala też wykorzystać wcześniejsze inwestycje w zarządzanie treścią, zarządzać dokumentacją projektów oraz zachować jedną aktualną wersję treści projektu.
„Nowe wersje produktów Oracle Primavera P6 i Contract Management to niedrogie i łatwe w obsłudze, oparte na rolach rozwiązania, które umożliwiają każdemu pracownikowi przedsiębiorstwa udział w realizacji projektu lub programu, z dowolnego miejsca, poprzez skorzystanie ze środowiska do pracy zespołowej” ― powiedział Joel Koppelman, wiceprezes i dyrektor ogólnoświatowego działu ds. rozwiązań Oracle Primavera (Oracle Primavera Global Business Unit). „Dzięki tym nowym rozwiązaniom firma Oracle potwierdziła swoje konsekwentne dążenie do wprowadzania innowacji w dziedzinie zarządzania portfelami projektów oraz wprowadzania rozwiązań do zarządzania takimi portfelami na skalę całego przedsiębiorstwa”. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj