Rozwiązanie Interaction Process Automation (IPA) firmy Interactive Intelligence zdobyło tytuł Innowacji Roku 2010 w konkursie przygotowanym przez Media Press, wydawcę Forum Biznesu. IPA wykorzystuje dojrzałe, sprawdzone technologie komunikacyjne do zarządzania oraz automatyzacji procesów biznesowych w obrębie całego przedsiębiorstwa.
To nowe podejście do automatyzacji procesów, pozwalające na uzyskanie realnego zysku z wdrożenia systemu komunikacji zunifikowanej.
Patronat nad Innowacją Roku sprawuje Ministerstwo Rozwoju Regionalnego oraz Centrum Innowacji FIRE. Celem wydarzenia jest promocja unikalnych i oryginalnych rozwiązań, a także stymulowanie biznesu w kierunku rozwoju innowacyjnych technologii. Produkty i rozwiązania zgłoszone do konkursu zostały ocenione przez Kapitułę pod przewodnictwem prof. dr hab. Władysława Włosińskiego, Przewodniczącego Wydziału Nauk Technicznych PAN.
„Typowe rozwiązania automatyzacji procesów biznesowych są drogie i trudne do zastosowania, wymagają wielomiesięcznych przygotowań oraz rozległych prac administracyjnych. My podeszliśmy do problemu od zupełnie nowej strony. Znane od lat i sprawdzone w centrach kontaktowych narzędzia komunikacyjne, takie jak kolejkowanie i kierowanie połączeń telefonicznych raportowanie i monitoring, zastosowaliśmy do kierowania pracą w obrębie przedsiębiorstwa. Prostota technologii czyni ją szczególnie przydatną dla przedsiębiorstw z sektora MSP, których nie stać na inwestowanie w wyspecjalizowane i skomplikowane systemy dedykowane” – powiedział Marcin Grygielski, Dyrektor Regionalny na rynek Europy Środkowo-Wschodniej z Interactive Intelligence.
IPA wykorzystuje stworzoną przez Interactive Intelligence zintegrowaną platformę komunikacyjną IP do planowania przebiegu pracy, dostarczając przedsiębiorstwom narzędzia do rejestrowania, hierarchizowania, kierowania i śledzenia każdego etapu procesu biznesowego. Technologia pozwala na uproszczenie procesów w firmie, identyfikację „wąskich gardeł”, kontrolę i efektywne rozliczanie pracowników z czasu, jaki poświęcają na wykonywanie poszczególnych zadań. Przykładowe zastosowania to: zatrudnianie i szkolenie nowych pracowników, zarządzanie potencjalnymi klientami, przetwarzanie roszczeń ubezpieczeniowych, zarządzanie wnioskami pożyczkowymi i wiele innych.
Zaloguj się Logowanie