Amadeus Polska Online Help

Amadeus, światowy lider w dziedzinie technologii i rozwiązań dystrybucyjnych dla branży turystycznej, wprowadza na polski rynek nowe rozwiązanie Amadeus Polska Online Help. Produkt jest dostępny bezpłatnie dla pracowników biur podróży, mających dostęp do eXtranetu Amadeus.

Amadeus Polska Online Help posiada interfejs w języku polskim i stanowi dodatkową pomoc w codziennej obsłudze klienta i pracy konsultantów biur podróży związanej z wyborem, doradztwem i sprzedażą biletów lotniczych oraz ofert turystycznych. W bazie informacji znajduje się obszerna lista wprowadzeń i opcji, które są dostępne w systemie w metodzie cryptic.
 
Aplikacja Amadeus Polska Online Help oferuje pracownikom biur podróży łatwy dostęp do informacji oraz usprawnia korzystanie z naszego systemu” – mówi Ireneusz Marganiec, prezes Amadeus Polska.Rozwiązanie pomaga konsultantowi między innymi w procesie sprzedaży i dostosowaniu oferty do indywidualnych potrzeb klienta. Dostępne opcje i kryteria wyszukiwania umożliwiają sprawne porównanie różnych ofert dostawców usług turystycznych, uwzględniając przy tym wymagania klienta. Umożliwia to przedstawienie w pełni profesjonalnej oferty z możliwością jej modyfikacji.”
 
Aplikacja podzielona została na różne obszary funkcjonalne, wymienione w spisie treści na stronie głównej. Uwzględniono tutaj m.in. opcje do tworzenia, zarządzania i modyfikowania profili klientów oraz wprowadzenia systemowe wraz z przykładami, umożliwiające dokonywanie rezerwacji lotów, hoteli, samochodów oraz innych usług turystycznych. Obszerny wybór z listy wprowadzeń systemowych sprawia, że pracownik biura podróży w szybki i prosty sposób ma dostęp do informacji.
 
Współpraca z biurami podróży jest dla nas niezwykle istotna, dlatego staramy się dostarczać nowe rozwiązania, by spełniły one oczekiwania naszych klientów oraz zapewniły im najwyższą jakość usług. Amadeus Polska Online Help umożliwi pracownikom biur podróży łatwy dostęp do informacji oraz pomoże znaleźć i dostarczyć konkretne usługi dla osób podróżujących. Mamy nadzieję, że szybki dostęp do danych znacząco wpłynie na powiększenie sprzedaży usług współpracujących z nami biur podróży” – dodaje Ireneusz Marganiec.
 
Wprowadzenie tego rodzaju rozwiązania umożliwia użytkownikowi pełny dostęp do interesujących go informacji, bez konieczności kontaktu z Amadeus HelpDesk. Produkt dostępny jest 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu. Dostęp do aplikacji możliwy jest z każdego miejsca poprzez zalogowanie do eXtranetu Amadeus. (red)

Zaloguj się Logowanie

Komentuj